Livrarea |
|
Pentru ca ne dorim sa minimizam costurile transportului va propunem urmatoarele metode de transport: - livrare in Sameday Easybox cu preturi pornind de la 13,71 lei (TVA inclus) - livrare la usa prin curier Sameday cu preturi pornind de la 20,11 lei (TVA inclus) - Livrarea gratuita in Pitesti. Comenzile de peste 800 de lei beneficiază de livrare gratuita |
Pentru comenzile primite in cursul saptamanii, pana la orele 12, livrarea in Pitesti se poate face in aceeasi zi. Pentru comenzile primite Sambata si Duminica livrarea se face in cursul zilei de Luni. |
Pentru comenzile din alte localitati, primite in cursul saptamanii pana la orele 14, expedierea se face in aceeasi zi, livrarea facandu-se intre 24-48 de ore . Pentru comenzile primite Sambata si Duminica expedierea coletului se face Luni si ajunge la destinatie in cursul zilei de Marti. Firma noastra isi rezerva dreptul de a decala aceste termene, in situatia in care produsul sau produsele comandate nu sunt disponibile in stoc la momentul primirii comenzii. In aceasta situatie clientii vor fi informati si consultati cu privire la mentinerea sau anularea comenzii. |
|
Verificari |
|
Dupa ce ati trimis comanda in cel mai scurt timp veti primi automat confirmarea comenzii dumneavoastra prin email, cu valoarea totala a comenzii, pe care trebuie sa o cititi cu mare atentie pentru a nu exista erori la datele de livrare, facturare, codurile sau cantitatile produselor comandate. In cazul in care exista erori va rugam dati un reply la emailul respectiv pentru a se corecta erorile. Daca nu primiti acest email de confirmare va rugam sa ne contactati pentru a verifica ce s-a intamplat. |
|
Stoc |
|
Odata primita comanda de la dumneavoastra, aceasta intra in faza de procesare, aceasta inseamna ca se verifica stocul se rezerva produsele si se face programarea pentru livrare. Daca toate lucrurile merg cum trebuie produsele vi se vor livra dupa cum am explicat mai sus. In cazul in care apare o problema ( la stoc sau la posibilitatea de livrare) ve-ti fi contactat telefonic pentru a va informa asupra situatiei aparute, daca nu reusim sa va contactam telefonic veti primi un email cu problema aparuta. La primirea coletului va rugam sa verificati integritatea acestuia precum si prezenta facturii in colet. Chitanta va fi eliberata de firma de curierat in numele nostru. |